383 Herinstructie wissels mechanisch: NSE Steller |
Doelgroep
Bestemd voor monteurs die onderhoud en functieherstel uitvoeren aan wissels met NSE Steller.
|
Inhoud
- onderhoud en functieherstel
- mechanische afstellingen
- voorschriften en tekeningen
- aandacht voor de systematiek van het storingzoeken
- afstellen van smeerloze constructies
- In dienst geven na functieherstel en onderhoud
|
Gewenste vooropleiding
RailAlert certificaat Wissels mechanisch: NSE Steller en EBI switch
|
Bijzonderheden
Deze herinstructie bereidt voor op het railAlert examen:
- Hercertificering Wissels mechanisch: NSE Steller
|
|
|

|
start- datum |
locatie |
Tijd |
les- dagen |
vrije plaatsen |
inschrijven |
25-08-2022 |
Amersfoort |
07:45-12:45 |
toon
|
0 |
vol |
07-09-2022 |
Amersfoort |
07:45-12:45 |
toon
|
2 |
inschrijven |
20-09-2022 |
Amersfoort |
07:45-12:45 |
toon
|
0 |
vol |
29-09-2022 |
Amersfoort |
07:45-12:45 |
toon
|
2 |
inschrijven |
12-10-2022 |
Amersfoort |
07:45-12:45 |
toon
|
0 |
vol |
18-10-2022 |
Amersfoort |
07:45-12:45 |
toon
|
2 |
inschrijven |
08-11-2022 |
Amersfoort |
07:45-12:45 |
toon
|
0 |
vol |
14-11-2022 |
Amersfoort |
07:45-12:45 |
toon
|
2 |
inschrijven |
23-11-2022 |
Amersfoort |
07:45-12:45 |
toon
|
0 |
vol |
15-12-2022 |
Amersfoort |
07:45-12:45 |
toon
|
2 |
inschrijven |
10-01-2023 |
Amersfoort |
07:45-12:45 |
toon
|
2 |
inschrijven |
18-01-2023 |
Amersfoort |
07:45-12:45 |
toon
|
0 |
vol |
24-01-2023 |
Amersfoort |
07:45-12:45 |
toon
|
2 |
inschrijven |
02-02-2023 |
Amersfoort |
07:45-12:45 |
toon
|
0 |
vol |
13-02-2023 |
Amersfoort |
07:45-12:45 |
toon
|
0 |
vol |
21-02-2023 |
Amersfoort |
07:45-12:45 |
toon
|
0 |
vol |
07-03-2023 |
Amersfoort |
07:45-12:45 |
toon
|
2 |
inschrijven |
16-03-2023 |
Amersfoort |
07:45-12:45 |
toon
|
2 |
inschrijven |
27-03-2023 |
Amersfoort |
07:45-12:45 |
toon
|
2 |
inschrijven |
04-04-2023 |
Amersfoort |
07:45-12:45 |
toon
|
2 |
inschrijven |
13-04-2023 |
Amersfoort |
07:45-12:45 |
toon
|
2 |
inschrijven |
20-04-2023 |
Amersfoort |
07:45-12:45 |
toon
|
2 |
inschrijven |
|
|
|
|